Dažnai užduodami klausimai [D.U.K]

Ką daryti prekės aprašyme, jei neradote jus dominančios informacijos?
Susisiekite su mumis info@infinit.lt ar 860060128 , atsakymą Jums pateiksime per 1 darbo dieną.

Kur Infinit.lt pristato prekes?
Prekes pristatome visoje Lietuvoje bei Europos žemyne, naudojantis Lietuvos pašto paslaugomis. Pristatymo kaina Lietuvoje – 1.50€, Europoje 4.00 €

Kokie galimi atsiskaitymo už prekes būdai?

  • per Lietuvos bankų elektroninės bankininkystės sistemą,
  • parduotuvių MAXIMA kasose,
  • kioskuose ,,Lietuvos spauda“ ir ,,Narvesen“,
  • ,,Perlas“ paslaugų terminaluose,
  • Banko skyriuose grynaisiais pinigais,
  • Lietuvos pašto ir ,,Paypost“ skyriuose.

Per kiek laiko pristatote prekes?
Prekių pristatymas užtrunka 2-4 darbo dienas, Europoje – 4-9 darbo dienos. Švenčių laikotarpiu galimas vėlavimas.

Ar galima sekti prekes ?
Be abejo, prekes siunčiame registruota pirmenybine siunta, sekimo kodą atsiunčiame jums elektroniniu paštu/sms žinute.

 Kada pradedamas vykdyti užsakymas?

Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei atsiskaitote Perlo terminale ar Maximos kasoje, užsakymo vykdymas pradedamas vykdyti po apmokėjimo praėjus 1 darbo dienai.

Kaip gauti nuolaidos kodą?

Nuolaidos kodai dažniausiai skiriami kaip prizai įvairiuose žaidimuose, konkursuose ar loterijose. Apie juos pranešame savo naujienlaiškiuose, tinklapyje ir INFINIT.lt Facebook puslapyje . Be to, įsigijus prekes INFINIT.lt,  kitam užsakymui suteikiamas 10%-30% nuolaidos kodas atsitiktinai.